HTML

osztályidegen

„Folyékony nap vagyok, s már nemsokára nem lesz bennem árnyék. De nekem is megvannak a szakadékaim, és nekem is vannak éjszakáim, mint a szőlőszemnek, amely a tőkén nevet –, s e tündöklő aranynapokban, itt, ezen az édes, érett, langyos őszön ragyog az éjszínű fekete drágakő, magányom sötéten tündöklő haláltisztasága.” (Hamvas: Magyar Hüperion)

Friss topikok

Linkblog

…avagy a vén kukkoló…

2011.03.15. 01:24 tempefoi

 

 

 

igen, valami ilyesmi lett belőlem, más végül is nem lehettem a körülmények ismeretében, vén kujon, aki lefényképezi, megörökíti a dolgokat, csak úgy magának, hisz feladatunk épp ez volt: megszemlélni a dolgokat közelről 

 

 

és becsavarodtam, igen, arcom már egyetlen, örök vigyorra dermedt torz grimasz, muhaha, mit tudtok ti, gyorsan halandó emberek, ha a láng képződés nem játszik véletek 

 

 

 

volt rajtam másik álorca is, noná, olybá tűnhettem mint a róka, egy korban, mely inkább kutyát nevelt volna belőlünk, és kedveseink kabátszélbe kapaszkodva húztak vissza minket orosz tank felé hadonászástól, lánchídi csatáktól, megmentve vastól és pribékek pofonjaitól ó kedveseink ó ajkatok józan fagyos égető érintése

 

 

és az a perc az a néma amiről senkinek nem beszélhetsz, a tekintet árulkodó mosolya s az arc rezzenéstelen tükre ki fényképez kit örökre búcsúzol tőle és ebben a tükörben örökre eltűnik nem láthatod csak önmagad

 

 

 

 

zavaros volt az átkelés, arra emlékszem, hogy az egyik partról valami iszonyatos csetepaté közben indultunk el, hová, a Földre? maga megőrült? ezzel az autóval?. rikácsolta az egyik határőr, komplett hülyének nézett

 

 

 

jó, lenyomtak, hogyne, muhaha, hát szép kis győzelem, mondhatom: ők voltak többen, s az erősebbek is ugye. Azért még nem mindig a vesztes a gyengébb. Ez a pillanatnyi helyzetem, igen de nem osztanám defetista aggodalmaidat, mi az hogy vereség? A csata odaveszett, na és a háború? Még hallani fogtok rólam - -

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tempefoi.blog.hu/api/trackback/id/tr462740334

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása